Alla inlägg under augusti 2013

Av mona kvick - 11 augusti 2013 18:05

I Lördags var vi till Askersund på hundutställning. Det var Cavaliersällskapet som hade utställning och domare för valpar var Peter Gustavsson, vuxna dömdes av Gordon Inglis.Det var en härlig dag med trevliga människor.Vi var inte kvar hela dagen då det kom lite regnstänk och himlen var väldigt mörk.Rädd att bli blött men tror inte det blev något regn.   Lite åska hördes med.  Jag är jättenöjd med dagen då Svea blev trea med hederspris av elva valpar.  Tvåa blev Sveas syster Glittertind Tinker Bell Ägare Kari 0 Dan Sundqvist.  Etta måste jag erkänna att jag inte vet för det är inte lätt när man ställer ut att hålla reda på allt.  


1a vet ej 2a Glittertind Tinker Bell 3a Glittertind Thats My Girl

   


       

Kari och Longbody`s Ruby Rooster BIS veteran                                                               

Av mona kvick - 7 augusti 2013 23:39

Idag var Sanna jag och mormor till min syster Iren och Kjell Kvick.Dom har två travhästar och Sanna skulle prova att rida på Snap On.Han är 1.70 hög och Sannas häst är ,145 hög.Det är lite skillnad vill jag lova.Stor är han men väldigt snäll.

 

Sanna och Snap On


       

   Sanna och Snap On                                                              Medina


Ovido - Quiz & Flashcards