Alla inlägg under februari 2014

Av mona kvick - 17 februari 2014 20:29

Sanna och jag var i stallet idag. Pysslat och grejat med allt som hör till.Sen var det dags att rida.Sanna på Karros häst och jag på Medina.  Kul idag efter många om och men så var det dags för första galoppen.  Så kul det kändes, helt okey.Det var många år sen jag red i botorp ridhus tror Sanna var ca 4 år och nu är hon 22 år.Har ridit Medina en tid nu men inte galopp men nu så.  

  Sanna och Medina

   Även en bild på Svea och Alva   

Av mona kvick - 17 februari 2014 20:29

Sanna och jag var i stallet idag. Pysslat och grejat med allt som hör till.Sen var det dags att rida.Sanna på Karros häst och jag på Medina.  Kul idag efter många om och men så var det dags för första galoppen.  Så kul det kändes, helt okey.Det var många år sen jag red i botorp ridhus tror Sanna var ca 4 år och nu är hon 22 år.Har ridit Medina en tid nu men inte galopp men nu så.  

  Sanna och Medina

   Även en bild på Svea och Alva   

Ovido - Quiz & Flashcards