Alla inlägg under januari 2014

Av mona kvick - 16 januari 2014 20:37

Ja så har vintern kommit till slut.Ett är då säkert att hundarna drar inte in någon lort.Hästarna har det bättre med i hagarna.  Jag då? Visst är det fint med all snö men jag tycker det är skönt om det inte är för kallt och för mycket snö.Igår så snöade det hela dagen och ingen plogade i stan.Sanna och jag åkte till stallet och det är inte kul med all snö.Man ser inte bra och det är moddigt ute.  Idag är ju allt bättre när det är plogat överallt och man inte behöver vara rädd att fastna med bilen.Är trött idag efter en sorgens dag  igår då min morbror gick bort.  Morbro Stig som vi barn växte upp med och var på semester med, ja han var med överallt.Alla ungar gillade honom och han dem.  


JULTRÄD

Av mona kvick - 1 januari 2014 21:48

Nytt År.  Ska bli kul att se vad det nya året för med sig.Mycket bra saker hoppas jag ska hända även om det blir en del saker som kommar att bli jobbiga.  Men det är bara att ta en dag i taget.Vi får se vad som händer.  En sak som är bättre är ju att Medina har skor på sig och att vi hoppas att hon snart är så bra, att hon klarar att gå i hagen även om det är lerigt.  Sen ska jag kolla ögon och patella på   Svea och hjärta   på Doris och Alva. Utställning ska det bli.Ska bli så kul att ställa Svea och Alva.   

Alva och Svea laddar upp inför kommande utställningar 


Medina när hon var tvungen att ha boots på sig när hon inte kunde skos.  

Ovido - Quiz & Flashcards