Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

En vanlig tur

Av mona kvick - 16 juli 2013 16:57

Gick en prommenad ner till sjön. Tyvärr är det koppeltvång i KARLSKOGA kommun .  Synd när man går ner till möckeln och inte får släppa hundarna.  Vi har ju hundbad (men vad hjäper det om hundarna inte får vara lösa) och rasthage där dom får vara lösa.Jag vil ju gärna rasta mina hundar utan rasthage när jag går min promenad.  

Men här är några kort på mina gryn.Ida som gärna badar och Svea tycker med om vatten.Doris och Alva är ju bad krukor.  

Ida och Jan


   

Jag och mina gryn 

 
 
Ingen bild

Cissi

16 juli 2013 17:29

Du får hoppa i du med😀

mona kvick

20 juli 2013 20:51

Ja det skulle dom gilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bea

Av mona kvick - Torsdag 8 feb 22:41


 

Av mona kvick - Torsdag 8 feb 22:38


 

Av mona kvick - Torsdag 8 feb 22:26


 

Ovido - Quiz & Flashcards